FANDOM

Elf

Elfy
Opis
Pokrycie ciała Skóra
Rozmiar Najczęściej ok. 2 metrów
Barwa ciała Zwykła, niezwykle jasna
Kolor oczu Różne
Język Mowa Eldarońska, Elhvin'Ilor
Zamieszkanie Langor
Największe państwo Uthvan
Największe wpływy Uthvan

Elfy - jedna z ras zamieszkujących Eldaron.

Historia Edytuj

W roku 261 na Langor przybyły elfy. Przypłynęły one okrętami z Amre'Davi, wyspy będącej ich ojczyzną, która została zniszczona przez trzęsienie ziemi. Elfy błyskawicznie zasiedliły Langor, tworząc na nim swoje państwo - Uthvan. Kontynuowały swoją tradycję, w roku 300 rozpoczęło się pierwsze Święto Słońca na Langorze. Wtedy został też mianowany pierwszy elficki król - Alzvadim. Alzvadim postanowił rozpocząć dalszą kolonizację i rozbudowę swojego państwa. W roku 351 Kraddanię, ludzkie państwo na Kardanie, najechały demony. Elfy postanowiły wesprzeć ludzi, olbrzymia flota okrętów pełna wojowników popłynęła na Kardan. Tam przez rok walczyli u boku ludzi i gnomów, aż w końcu demony zostały odparte. Elfy zawiązały wtedy sojusz z ludźmi, a ci wsparli ich rozrastające się państwo materialnie, natomiast elfy podzieliły się z nimi swoją wiedzą. Elfy były i nadal są bardzo otwartym na innych ludem. Gdy w roku 795 Margnar Płomienny przybył do Uthvanu w poszukiwaniu wiedzy, elfy podzieliły się nią z magiem. Postanowiły też utworzyć na Langorze Krainę Środkową, która miała być zamieszkana przez ogry i ludzi, a ich starania zostały zakończone w 801 roku.

Wygląd Edytuj

Elfy są bardzo wysokimi osobami. Zazwyczaj osiągają wzrost dwóch metrów, zachowując przy tym ogromną szczupłość ciała. Elfy mają szpiczaste uszy, a także kocie oczy mieniące się kolorami, połyskliwą cerę, a także długie włosy, zazwyczaj zielone. Elfy poruszają się z ogromną gracją, a ich oblicze prawie zawsze pozostaje spokojne. Elfy są z natury radosne i niewiele rzeczy może je zasmucić.

Umiejętności Edytuj

Elfy są bardzo rozwiniętym ludem. Mają bardzo wysoką inteligencję, a także talent i zamiłowanie do magii. Elfy zachowują przy tym ogromną kondycję i zręczność, a także posiadają cenne umiejętności walki. Potrafią doskonale strzelać z łuku, a także korzystać z miecza. Elfy spędzają dużo czasu na czytaniu książek.