FANDOM

Człowiek

Ludzie
Opis
Pokrycie ciała Skóra
Rozmiar Najczęściej ok. 180 cm
Barwa ciała Zwykła
Kolor oczu Różne
Język Mowa Eldarońska
Zamieszkanie Cały Eldaron
Największe państwo Imperium Kardańskie
Największe wpływy Kardan

Ludzie - najpospolitsza z ras Eldaronu, prawdopodobnie najważniejsza w historii.

Historia Edytuj

W roku 198 ludzie osiedlili się na Kardanie. Założyli tam pierwsze wioski, lecz nie stworzyli jednego państwa. Przez ponad 30 lat ludzie umacniali swoją pozycję na kontynencie. W roku 200 narodził się najsłynniejszy z ludzi - Ragnus Potężny. Dążył on do zjednoczenia rasy i kolonizacji kontynentu. W roku 232 utworzył Kraddanię, pierwsze państwo Kardanu. Aż do 271 Ragnus powiększał i umacniał ludzką społeczność. Gdy zmarł, władzę przejął Syblan. Podczas jego panowania ludzie wszczęli wojnę z gnomami i utracili dużą część zdobytych ziem. W 289 roku, Syblan został zamordowany. Państwo znów przeżywało rozkwit. W roku 351, Kraddania została najechana przez demony. Obecny władca, Darin III musiał szybko wzywać na pomoc gnomy i elfy. W roku 352 nieprzyjaciół udało się odeprzeć na Arkhan. Ludzie wsparli wtedy materialnie elficki Uthvan, a także oddali część Kraddani gnomom, które utworzyły Fridę. W roku 795, Margnar Płomienny odłączył się od Bractwa Magów i wyruszył na Langor w poszukiwaniu wiedzy magicznej. W 812, Kraddania została przemianowana dzięki swojej potędze, na Imperium Kardańskie.

Wygląd Edytuj

Ludzie nie mają charakterystycznego wyglądu. Mogą być grubi lub chudzi, niscy lub wysocy, krzepcy lub wątli. Mogą mieć różne kolory włosów i oczu, choć najczęściej spotyka się ludzi z blond lub brązowymi włosami, a także z niebieskimi, brązowymi, lub czarnymi oczami.

Umiejętności Edytuj

Unikalną dla ludzi umiejętnością jest przystosowanie się do każdego miejsca zamieszkania. Można ich zobaczyć na wszystkich kontynentach, nawet na Arkhanie, gdzie znajduje się obóz Jazveda. Prócz tego, ludzie mogą mieć wszelkie umiejętności, zaczynając od wysokiej inteligencji, kończąc na wielkiej sile, czy dużej zręczności. Ich głównym atutem jest jednak swojska charyzma, która budzi zdziwienie wśród wykwintnych elfów, czy uśmiechy wśród prostych gnomów.