FANDOM

Ork

Orkowie
Opis
Pokrycie ciała Skóra
Rozmiar Najczęściej ok. 2 metry
Barwa ciała Zieleń
Kolor oczu Różne
Język Mowa Eldarońska, Dialekt Orków
Zamieszkanie Arkhan
Największe państwo Brak
Największe wpływy Arkhan

Orkowie - jedna z ras Eldaronu.

Historia Edytuj

Orkowie zostali stworzeni prze bogów w 198 roku, jako mieszkańców dla Arkhanu, olbrzymiej pustyni na północy Eldaronu. Przez wiele lat orkowie kolonizowali kontynent, tworząc na nim swoje miasta-państwa. W roku 350 na północy Arkhanu pojawiły się Wrota Demonów. Z nich wydostały się potężne demoniczne armie. Orkowie uciekli na południe, do Jarheimu, jedynego portu na Arkhanie. Demony spustoszyły ich miasta, lecz potężna burza piaskowa osłoniła Jarheim, a demony myślały że zniszczyły wszelkie życie na kontynencie. Wyruszyły więc na podbój Kardanu. Zjednoczonym armiom ludzi, elfów i gnomów udało się jednak odeprzeć demony na Arkhan. Te chciałby się tam przegrupować, lecz orkowie im na to nie pozwolili. Gdy ludzkie i elfickie okręty zacumowały na Arkhanie, orkowie pokazali im rozbitą armię demonów na północy i masy trupów. Ludzie chcieli wynagrodzić orków, lecz ci poprosili jedynie o utworzenie szlaku handlowego pomiędzy Jarheimem i Karangiem. Ludzie się zgodzili, i od tego czasu pomiędzy rasami panuje pokój, a orkowie i ludzie wymieniają towary.

Wygląd Edytuj

Orkowie mają zazwyczaj dwa metry wzrostu. Charakteryzują się niezwykle umięśnionym ciałem w zielonym kolorze. Podobnie jak elfy i gobliny, orkowie mają szpiczaste uszy. Posiadają także kły, a włosów zazwyczaj nie ścinają w ogóle, lub obcinają je całe. Orkowie mają małe, ale szerokie nosy.

Umiejętności Edytuj

Orków charakteryzuje niezwykła siła. Zaraz po ograch, to oni są najsilniejszą z ras Eldaronu. Potrafią także wykuwać bardzo dobrą broń i pancerze, choć w tej sztuce nie dorównują gnomom, które są mistrzami w tajnikach kowalstwa i płatnerstwa. Orkowie nie lubią magii, stawiają raczej na brutalną siłę, lecz oni także posiadają swoich magów, których zwą szamanami.